Contact
Heb je een vraag over onze acties? Of een vraag over je bestelling of het bestelproces?
Klik dan hier voor een overzicht van veel gestelde vragen voor het antwoord.
Vragen over acties, kaartsoorten, abonnementen, OVpay en OV-chipkaart
Heb je een vraag over een actie van Arriva, Breng, Blauwnet, Valleilijn of RRReis? Neem dan contact op met hun klantenservice. Hieronder staan de telefoonnummers vermeld.
Arriva: 0800 - 02 32 545
Blauwnet Keolis: : 088 - 033 13 60 (lokaal tarief) (Voor de trajecten Zwolle – Kampen en Zwolle – Enschede)
Blauwnet Arriva: 0800 - 02 32 545 (voor de trajecten Zwolle - Emmen, Almelo - Hardenberg en Zutphen - Hengelo - Oldenzaal)
Breng en Transdev: 0900 - 266 63 99 (lokaal tarief)
Keolis: 088 - 033 13 60 (lokaal tarief)
RRReis: 085 - 20 85 212 (lokaal tarief)
De webshop van ervaarhetOV wordt geëxploiteerd door Tolzo B.V.
Vragen over bij Ervaar het OV bestelde E-ticket
Heb je vraag over het ticket dat je bij Ervaar het OV hebt besteld, stel je vraag via dit formulier.
Liever bellen? Neem dan contact met ons op via 055 - 726 00 11.
Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 9.00 uur - 17.00 uur.
OV-ambassadeurs
Heb je persoonlijke uitleg nodig bij het reizen met het OV, dan kun je contact opnemen met de OV-ambassadeurs. OV-ambassadeurs zijn senioren die vrijwillig hun kennis en ervaring delen met anderen die niet bekend zijn met het openbaar vervoer.
Zij zijn telefonisch bereikbaar op 038 - 303 70 10.
Maandag: 10.00 tot 12.00 uur en 18.30 tot 20.00 uur
Dinsdag: 10.00 tot 12.00 uur en 13.30 tot 15.00 uur
Woensdag: 10.00 tot 12.00 uur en 18.30 tot 20.00 uur
Donderdag:10.00 tot 12.00 uur en 13.30 tot 15.00 uur
Vrijdag: 10.00 tot 12.00 uur.
Ook kun je vrijblijvend een inloopspreekuur of een informatiebijeenkomst bezoeken of meegaan op een proefreis in klein groepsverband.
Klik hier voor meer informatie over de activiteiten van de OV-ambassadeurs.