Contact

Heb je een vraag over onze acties? Of een vraag over je bestelling of het bestelproces?

Klik dan hier voor een overzicht van veel gestelde vragen voor het antwoord.

Vragen over acties, kaartsoorten, abonnementen, OVpay en OV-chipkaart

Heb je een vraag over een actie van Arriva, Breng, Blauwnet, Valleilijn of RRReis? Neem dan contact op met hun klantenservice. Hieronder staan de telefoonnummers vermeld.

Arriva: 0800 - 02 32 545
Blauwnet Keolis: : 088 - 033 13 60 (lokaal tarief) (Voor de trajecten Zwolle – Kampen en Zwolle – Enschede)
Blauwnet Arriva: 0800 - 02 32 545 (voor de trajecten Zwolle - Emmen, Almelo - Hardenberg en Zutphen - Hengelo - Oldenzaal)
Breng en Transdev: 0900 - 266 63 99 (lokaal tarief)
Keolis: 088 - 033 13 60 (lokaal tarief)
RRReis: 085 - 20 85 212 (lokaal tarief)
De webshop van ervaarhetOV wordt geëxploiteerd door Tolzo B.V.

 
Tolzo B.V
adm: Utrechtseweg 66
(bezoek uitsluitend op afspraak)
6866 CM Heelsum
KvK: 57975744
BTW: NL852817708B01

 

Vragen over bij Ervaar het OV bestelde E-ticket

OV-ambassadeurs

Heb je persoonlijke uitleg nodig bij het reizen met het OV, dan kun je contact opnemen met de OV-ambassadeurs. OV-ambassadeurs zijn senioren die vrijwillig hun kennis en ervaring delen met anderen die niet bekend zijn met het openbaar vervoer.

Zij zijn telefonisch bereikbaar op 038 - 303 70 10.
Maandag:   10.00 tot 12.00 uur en 18.30 tot 20.00 uur
Dinsdag:     10.00 tot 12.00 uur en 13.30 tot 15.00 uur
Woensdag: 10.00 tot 12.00 uur en 18.30 tot 20.00 uur
Donderdag:10.00 tot 12.00 uur en 13.30 tot 15.00 uur
Vrijdag:       10.00 tot 12.00 uur.

Ook kun je vrijblijvend een inloopspreekuur of  een informatiebijeenkomst bezoeken of meegaan op een proefreis in klein groepsverband.

Klik hier voor meer informatie over de activiteiten van de OV-ambassadeurs.

 

 

Voordelige OV-acties in je mailbox?

Ontvang nieuwe acties en nieuws direct via de mail. Meld je aan voor de nieuwsbrief.

Privacy statement

Een leuke dag mede mogelijk gemaakt door het OV